بهمن ۲۴، ۱۳۸۸

سوالات کنکور کارشناسی ارشد 88 لو رفته.بادو نرخ 500و700هزار تومان




منابع کنکور کارشناسی ارشد سال جاری که در همین هفته برگذار می شود به گفته یکی از دوستان که توانسته است سوالاتی را بطور اتفاقی خریداری نماید به دو قیمت 500 هزار تومان برای کنکور سوالات علوم انسانی و 700 هزار تومان برای رشته مهندسی قابل تهیه است.البته بدون پاسخ نامه.
وی چنین توضیح داد:
در میدان کاج سعادت آباد منتظر دوستی در مقابل بانک ایستاده بودم.فردی که در فاصله چند قدمی من بود پس ازچند دقیقه نزدیک شد و گفت: 
دانشجویید؟ گفتم: بله.
گفت :سال چندم؟ گفتم چطور؟ 
گفت:کنکور امسال سراسری نداری؟
من برام جالب بود .گفتم چرا؟ چطور؟
گفت من سوالات را دارم.میفروشم می خوای؟
من خشکم زد. گفتم این کلاهبرداره. بعد دیدم جددی جددی یک لیست از تو یک پلاستیک در آورد و گفت این لیست عنوان رشته ها است که من نمونه سوالاتش را دارم.
من هم که پیش خودم شاید این مامور باشه یا میخواد جیبمو بزنه . 
گفتم : بریم چند کوچه بالاتر .به دوستم زنگ زدم و محل قرار را عوض کردم.
چند کوچه بالاتر مقابل یک آب میوه فروشی ایستادیم.دور و ورم و نگاه کردم ازش لیست و گرفتم.مثل یک منوی غذا همه چیز توش بود.
من خود میخوام مدیریت اجرایی شرکت کنم.
تو لیست بود در کنارش مدیریت MBA  و بازرگانی و بیمه و اکثر مدیریتها بود.
گفت :هر کدوم  500 تومن
به لیست زیری نگاه کردم رشته های مهندسی بود
عمران.معدن.صنایع.مخابرات. اما نساجی برای دوستم میخواستم توش نبود
خلاصه پیش خودم گفتم اگر کلاس ماهان و پارسه میرفتم و این همه هزینه میکردم اخرش قبول نمیشدم.ریسک جفتش یکی است.
با این فرد کلی صحبت کردم و برای ابمیه خریدم و طرح رفاقت ریختم.بچه شهرستان بود و آدم باحالی بود.و بعدش بهم گفت سوالات را از فردی با نام علی که در وزارت علوم کار میکند در اضای یک ماشین سانتافه گرفتیم.
و ما 4 تا شریک هستیم.
دیگر شرکا در جلوی دانشگاه آزاد تهران جنوب.دانشگاه آزاد رودهن و دانشگاه علامه طباطبایی می ایستند برای پیدا کردن مشتری.
او گفت که یکی از شرکا از دوستان زمان خدمت سربازی علی است و به او تلفن زده و ما از مشهد به تهران آمدیم .
خلاصه در همین میان دوستم رسید و من چون پولی نداشتم.با او به دفتر کار پدرم در شهرک غرب رفتیم و پول سوالات رابه او دادم.
========
ازآنجایی که این دوست برای کنکور سراسری امسال تنها سوالات 10 سال گذشته و مجموعه تستهای گرد آوری شده موسسات را خوانده بود,  به امید تکراری بودن سوالات .
به من گفت که احتمال جعلی بودن سوالات بسیار پایین است .زیرا این سوالات بسیار استاندار بوده و کمترین تکرار را دارند.
=======
دوستان که این مطلب را میخوانید.مواظب باشید که دیگران نیز این مطلب را میخوانند و ممکن است سوالاتی را خود برای سود جویی در همین مکانها به شما ارائه نماییند.
======
در ضمن اسکن تعدادی سوالات را بنده دارم برای گذاشتن در این وبلاگ.اما برای جلوگیری از پایمال
شدن حقوق دیگران آن را نمیگذارم و فقط چند مثال می آورم:
از تئوری مدیریت: در مورد بروکراسی - در مورد آقای اککینسون - در مورد دیدگاه اقتضایی
از  جی مت : رابطه سود و تخفیفات چندگانه
از زبان  تخصصی: انواع استراتژی رقابتی
و .....

۲ نظر:

  1. احتمالا گول خوردي
    چون يا سانتافه 50 ميليوني بايد اينها 100 تا بفروشند تازه سر به سر بشه كه با اين زمان كمي كه مونده به كنكور بعيده فروش بره
    اينقدر ها هم كشكي نيست من هم اجرايي دارم ولي فارق التحصيل نشدم رشته ليسانس رو هنوز همين طوري دارم شركت مي كنم
    اگر امتحان رو دادي بيا بگو ببينيم همون بود يا نه ؟

    پاسخحذف
  2. من نمیدانم شما با این اعلام به دنبال چه هستیدولی مسلما
    خود شما اولین نفری هستید که با خرید خود حق دیگران را پایمال کردید.اگر دلسوز بچه های هموطن خود هستید سریعا سولات را در اینترنت بگذارید تادیر نشده سازمان سنجش فکری بکند.امروز روزی نیست که ما فقط به خودمان فکر کنیم

    پاسخحذف