مرداد ۲۰، ۱۳۸۸

تجاوز با شیشه نوشابه در کهریزک

یکی از دوستانم که دوست دخترش را تازه آزاد کرده اند رابه بیمارستان بردیم.از کمپ کهریزک آزاد شده بود.انداخته بودنش تو جوب آب ساعت 2.30 شب در خیابان مولوی در حالی که اونقدر زده بودنش که جایی در بدنش سالم نبود.باورتون نمیشه من که دیدمش فکر کردم یک کراکی است.آنقد این دختر را زده بودند که سیاه شده بود.لباس زیر نداشت فقط یک مانتو پاره داشت.بهش با بطری نوشابه چندین بار تجاوز کرده بودند.اونقدر که نمیتونست راه بره.تمام بدنش و مانتوش خونی بود(خون عادت ماهانه و بدنش که کابل خورده بود).رو پیشونیش یک چاک بزرگ زخم بود و همینطور روی پشت کمرش میگفت با قوطی فلزی بدن من را بریدن .میگفت شاید 7 بار من را پای یک طناب دار برده اند .میگفت من را 1 هفته لخت در یک لونه سگ در کنار بازداشت گاه کهریزک جا کرده بودندو هر صبح سردار رادان می آمد و با کابل من را میزد.
من را با یک مینی بوس بردند به یک کلانتری .قبلش آنقدر تو مینی بوس 4 تا سرباز ما را زدند که نفهمیدم چی شده و کجا هستم تا صبح که ما را به کهریزک بردند.کلا 37 روز اونجا بودم باورتون نمیشه.من این دختر رو قبلا دیدم بودم و همیشه میگفتم ای رفیقم عجب سلیقه خوبی داشته چقدر خوشکل و موادب هست , ولی اگر حالا ببینیدش باورتون نمیشه آشو لاش شدهیچ جای سالم تو بدنش نیست .فقط میگفت من خودکشی مینکنم .چون به عفتم تجاوز کرده اند ...دکترا در یک بیمارستان خصوصی بهش الان داروی بیهوشی و آرام بخش میزنند تا کاری با خوش نکنه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر